Новини

USAID/WESTERN NIS ENTERPRISE FUND ТА ОЩАДБАНК РОЗПОЧИНАЮТЬ ПРОГРАМУ КРЕДИТУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Київ, 6 квітня 2016 року – Сьогодні Western NIS Enterprise Fund (WNISEF)  та АТ «Ощадбанк» розпочали впровадження інноваційної програми, що забезпечить кредитування соціальних підприємств у національній валюті за низькими відсотковими ставками. Користь від реалізації програми в першу чергу отримають ті українці, які потерпіли від конфлікту на сході країни, у т.ч. вимушені переселенці з південних та східних регіонів, а також інваліди, малозабезпечені жінки та представники інших незахищених суспільних груп.

Детальніше...

Лабораторія соціальних новацій: як народжуються зміни

Бараннікова Юлія, Дія в Україні

7-11 липня у Львові відбулася Лабораторія соціальних новацій – 5-денний навчальний модуль для людей, які працюють над власними проектами і розглядають можливість їх розвитку як соціальних підприємств.

Лабораторія мала на меті створити інтенсивне навчальне середовище спроб, тестувань, обговорення та максимально підсилити проекти, щоб вже після навчання учасники  зосередилися на розвитку власного соціального підприємства або ж зрозуміли для себе, чи варто продовжувати і як рухатися.

Детальніше...

5 великих можливостей для розвитку соціального підприємництва в Україні

Василь Назарук, програма соціального інвестування «Вестерн Ен-Ай-Ес Ентерпрайз Фонд»

 

Для тих, хто ще має сумніви щодо відкриття соціального підприємства, присвячується.

Соціальне підприємництво в Україні стає модним трендом, оскільки обговорюється на різноманітних подіях і привертає увагу багатьох представників громадських організацій, ініціативних груп чи просто активних людей. Використання підприємницьких підходів до вирішення соціальних проблем дозволяє менше дивитися на державний бюджет, якого катастрофічно не вистачає на все, і забезпечує більш-менш сталий розвиток для вразливих груп суспільства, що підносить соціальне підприємництво на новий рівень розвитку в Україні. Всеукраїнський ресурсний центр розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи», досліджуючи цей феномен з 2012 року, виокремив 5 великих можливостей для розвитку СП в Україні, які спонукатимуть до створення все більшої кількості соціальних підприємств.

Детальніше...

Наталія Рябуха: «Всі чекали, коли ж відкриється такий магазин як «Шкаф добрых вещей»

Соціальне підприємство, стрімкий розвиток якого перевершив сподівання навіть самих засновників. Магазин, який давно чекали жителі Харкова. Безкоштовна реклама від місцевих засобів інформації. Про все це та багато іншого дізнавалися журналісти ВРЦ розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи» під час розмови із новим соціальним підприємцем України – Наталею Рябухою із Харкова, яка у цьому році відкрила благодійний магазин «Шкаф добрых вещей».

Детальніше...

Дмитро Мурашко: «Великому бізнесу варто підтримувати соціальне підприємництво»

Всеукраїнський ресурсний центр розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи» з‘ясував, що найбільшими труднощами для соціальних підприємств, які увійшли до Каталогу соціальних підприємств України 2013 року, є нестача фінансових ресурсів. Портал «Соціальне підприємництво в Україні» (далі СП) запитав у Дмитра Мурашка, керівника напрямку муніципального розвитку Дирекції зв‘язків з громадськістю і регіональному розвитку групи Метінвест, про зацікавленість великого бізнесу інвестувати у розвиток соціальних підприємств.

Детальніше...

Чи потрібен Україні закон про соціальне підприємництво?

Катерина Смаглій, національний консультант Європейського фонду за демократію

 Нещодавно російські ЗМІ повідомили про рішення уряду Російської федерації винести на розгляд Держдуми доопрацьований законопроект «Про основи соціального обслуговування РФ». [1]  Цей новий закон, який вже пройшов перше читання у травні цього року, вперше ввів до федерального законодавства терміни «соціальний підприємець» та «соціальне підприємництво»  у значенні підприємств малого бізнесу та некомерційних організацій, які надають соціальні послуги населенню.

 Відповідаючи на запитання журналістів, заступник голови комітету Ради Федерації з соціальної політики Александр Борисов зазначив, що закон закладе підґрунтя для розвитку конкуренції та приватно-державного партнерства у сфері соціального обслуговування населення. Якщо закон буде прийнято, Російська Федерація стане першою країною на пострадянському просторі, яка забезпечить умови для становлення соціального підприємництва в якості самостійного сектору економіки. Російські соціальні підприємства одержать можливість гарантованої державної підтримки в рамках урядових та муніципальних програм розвитку малого/середнього бізнесу та соціально-орієнтованих некомерційних організацій. На думку урядовця, такі нововведення матимуть вплив на рівень впровадження соціальних інновацій та модернізують соціальну сферу.

Детальніше...

Яким чином починати соціальне підприємство? Спиратися лише на власну інтуїцію та бажання робити добру справу чи пройти підготовку ведення підприємницької діяльності?

На ці та багато інших питань журналістам ВРЦ розвитку соціального підприємництва «Соціальні ініціативи» відповів маркетолог «Горіхового дому» Остап Онишко.

Детальніше...

Шукаємо інвестора для реалізації соціально-бізнесового проекту.

Для реалізації соціально-бізнесового проекту потрібні інвестиції.

Сфера діяльності: виробництво специфічного обладнання. Орієнтація майже повністю на зовнішні ринки. Соціальний ефект: забезпечення обладнанням, що буде вироблятися, представників соціально-вразливих верств населення України. Завдяки нормальному обсягу експорту та інноваційним вітчизняним технологіям, можна буде виготовляти обладнання за прийнятними цінами, доступними для споживача.

Детальніше...

БИЗНЕС ПО РАСЧЕТУ И ЗОВУ СЕРДЦА

От тысячи до десятков тысяч гривен прибыли готовы отдать иные предприниматели на поддержку тех, о ком государство устает заботиться или не беспокоится вовсе. Поэтому таких бизнесменов называют социальными. Деньги на зарплату и операционные расходы формируются в их организациях-компаниях из доходов, а прибыль они отдают на благотворительность. То есть они трудоустраивают себя и помогают людям.

Детальніше...

Тактильні карти, схеми приміщень та звукові сигналізатори – це те, що допомагає людям із вадами зору краще орієнтуватися у просторі.

На І Всеукраїнському форумі соціальних підприємців журналістам ВРЦ розвитку соціального підприємництва«Соціальні ініціативи» вдалось поспілкуватись із Анастасією Герець, яка представляє соціальне підприємство «Нотіс». Основна мета цього підприємства - створення сприятливого середовища для життєдіяльності людей із вадами зору.

Анастасіє, у чому полягає саме виробнича складова Вашого соціального підприємства?

Виробнича складова СП «Нотіс» полягає у виготовленні тактильним шляхом карт та схем приміщень. Така продукція допомагає незрячим людям краще орієнтуватися у просторі. Також ми виробляємо таблички на двері та звукові сигналізатори, які встановлюються в кухонних приміщеннях та дають орієнтир на звук. Таким чином люди із вадами зору можуть підвищити свою продуктивність та покращити умови проживання.

Детальніше...

У ПОШУКУ ПРОРИВУ З СТАБІЛЬНИМ РЕЗУЛЬТАТОМ: ЯК СОЦІАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВАМ ПЕРЕМАГАТИ В КОНКУРЕНЦІЇ ТА УТРИМУВАТИ УСПІ

Євген Глібовицький, партнер експертної компанії pro.mova, член Несторівської групи

Соціальне підприємництво в Україні часто є не просто більш ефективним із наявних варіантів вирішення соціальних проблем, а єдино можливим. В момент, коли держава профанує покладені на неї соціальні чи регуляторні функції, громадяни потребують «паралельних структур» - від освіти до допомоги немічним, від безпеки до незалежних медіа. Соціальні підприємства, які прямо чи опосередковано беруть на себе частину суспільних рахунків, в конкурентному ринку товарів та послуг не мають відчутних переваг, навпаки – вони обтяжені відповідальністю. Банкрутство – ринкова поразка такого підприємства – стає не стільки поразкою амбіцій підприємця, а ймовірною життєвою поразкою тих, для кого існування соціального підприємства було способом утримання на плаву. Це робить спроможність соціальних підприємств вигравати конкуренцію у «звичайних» компаній критичним чинником загального добробуту. Як досягнути цієї конкурентоспроможності?

Детальніше...

Додати новину

Довідник

YouTube-канал

http://www.youtube.com/user/SocialEnterpriseOrg

Нас підтримали