Микола Данцев: секрет успіху майстерні бельгійського шоколаду «Pan-Chocolaiter»

Як виготовляти бельгійський шоколад та водночас допомагати дітям з аутизмом та ДЦП? Як працює соціальне підприємство у Миколаєві? Про це дізнавалися журналісти Всеукраїнського ресурсного центру розвитку соціального підприємництва в Україні «Соціальні ініціативи» у соціального підприємця Миколи Данцева на І Всеукраїнському форумі соціальних підприємців, що проходив у Києві 14 березня.

 

Що відрізняє кафе-кондитерську «Pan-Chocolaiter» від інших у Миколаєві?

«Pan-Chocolaiter»  - це кафе-кондитерська, у якій всі цукерки ручної роботи виготовляються за рецептами бельгійських майстрів, яким більше 120 років. Такі шоколадні вироби є новинкою на українському ринку, як і соціальне підприємництво загалом. Оскільки, я паралельно є директором не лише майстерні шоколаду, а й благодійного фонду, який займається реабілітацією дітей з аутизмом та ДЦП. Процес реабілітації відбувається у вигляді безкоштовного курсу Іпотерапії, яка зазвичай коштує близько 2000 тис. грн.. Проте складність надання таких послуг полягає у тому, що більшість батьків дітей, які потребують такого курсу, не мають необхідних коштів. Тому я і прийшов до рішення створити власне підприємство, адже гроші для допомоги дітям краще заробити самому, ніж у когось їх просити.

Чому саме майстерня шоколаду?

Відповідь дуже проста. Я дуже люблю шоколад та часто його споживаю, хоча не маю кулінарної освіти.

Які труднощі виникають під час ведення соціального бізнесу у Вашому місті?

Перш за все, це контролюючі органи влади, що не звикли до впровадження різного виду ноу-хау. Якщо це цукерки, то обов’язково має бути завод як у Порошенка. По-друге, це виготовлення саме шоколадних цукерок, адже інші кондитерські вироби можна спокійно виготовляти вручну та реалізовувати таку продукцію.

Якщо поглянути з маркетингової сторони підприємництва, у чому полягає перевага Вашого товару у порівнянні з іншими?

Перевага нашого підприємства полягає у тому, що клієнту пропонують справжній шоколад, скажімо, з Гани, Венесуели чи Еквадора. У відвідувачів кафе-кондитерської «Pan-Chocolaiter» є унікальна можливість на власні очі побачити як виготовляються шоколадні цукерки ручної роботи. Коли людина заходить до нас і бачить як ллється море шоколаду, вона відразу втрачає свідомість і не в змозі відмовитись від такого задоволення. Таке шоколадне задоволення, без додавання кокосового масла та інших добавок, має помірні ціни. За 6 гривень можна скуштувати одну шоколадну цукерку.

Як Ви рекламуєте свій продукт? Які методи є найбільш ефективними?

На мою думку, для майстерні бельгійського шоколаду «Pan-Chocolaiter» найефективнішою рекламою є участь у різноманітних виставках та ярмарках, де можна представляти сам процес виготовлення шоколадних виробів. Коли на очах робиш новорічну ялинку метрової висоти, яка замість новорічних іграшок прикрашена трюфелями із ромом Bacardi або коньяком Hennessy, людина готова зробити усе можливе, щоб принести таку ялинку додому. Прийшов, побачив та купив! Такий підхід є основним у діяльності майстерні бельгійського шоколаду «Pan-Chocolaiter».

Спілкувалась та редагувала: Анна Предоляк

Коментарі:

Додати новину

Довідник

YouTube-канал

http://www.youtube.com/user/SocialEnterpriseOrg

Нас підтримали